افزایش حمل و نقل ریلی کالا در هرمزگان 

سرپرست اداره کل راه‌آهن هرمزگان گفت:سه میلیون و ۱۹۴ هزار تُن کالا در ۶ ماهه نخست امسال از راه ریلی دراستان بارگیری شدکه نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصدافزایش یافته است.

علیرضا نصیری برازنده سرپرست اداره کل راه‌آهن هرمزگان گفت: در این مدت ۵۳ هزار و ۸۶۹ واگن بارگیری محموله نیز انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

او بیشترین رشد بارگیری انجام شده در ۶ ماه امسال را کانتینر مس یاد کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تناژ ۶۳ درصد و در تعداد واگن ۶۲ درصد افزایش بارگیری داشته است.

سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه هرمزگان گفت: همچنین در این مدت از رشد ۱۰ درصدی تخلیه محموله با چهار میلیون و ۴۸ هزار تن و رشد ۹ درصدی تعداد واگن با تخلیه ۶۷ هزار و ۴۰۰ واگن بوده است.

نصیری برازنده گفت: در تخلیه محمولات از راه ریلی در ۶ ماهه نخست امسال بیشترین رشد تخلیه گوگرد خام بوده است که در تناژ ۱۶۲ درصد و در تعداد واگن ۱۶۳ درصد افزایش داشته ایم.

سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه هرمزگان گفت: عمده محمولات موادمعدنی، پتروشیمی، نفتی، گوگرد، آهن آلات و فولادی و کانتینری در استان است.

او با بیان اینکه در ۶ ماه ابتدایی امسال بیش از ۵۹۰ هزار نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند یادآورشد: این آمار نشان‌دهنده رشد سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.